?

Log in

No account? Create an account
хто такі русини - кто такие русины - Полярний Птах [entries|archive|friends|userinfo]
polar_bird

[ сайт | пінґвінівка ]
[ опис Птаха | птахоопис ]
[ давнє | старе ]

хто такі русини - кто такие русины [грудень. 23-є, 2009|12:27 pm]
polar_bird
[Tags|]

Русини - одна з назв народу, що проживає від Сяну до Дону, від Карпат до Кубані.
Сучасна назва цього народу - українці.


(карта з польського атласу 1927 року)


(карта з російського атласу 1907 року)

якщо згоден - перепости :)

ПосиланняВідповісти

Comments:
Сторінка 1 з 2
<<[1] [2] >>
[User Picture]From: radovar
2009-12-23 10:35 am (UTC)
То татари в Криму?
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: polar_bird
2009-12-23 10:38 am (UTC)
так.
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: neltharian
2009-12-23 10:57 am (UTC)
чесно, абсолютно брєдова думка!
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: polar_bird
2009-12-23 10:57 am (UTC)
в Будапешт.
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
From: toshirskij
2009-12-23 11:19 am (UTC)
То чому б тоди не намагатися повертатися до історічної назви? От поважно, заміст дошукуватися що там у п'ятому сторіччі хтось там написав у якомусь там літопіси "Україна"?
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: polar_bird
2009-12-23 11:21 am (UTC)
тому що історія є історія. поляки ж не переносять столицю в історичне Ґнєзно чи хоча б Краків.
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
From: toshirskij
2009-12-23 11:23 am (UTC)
Ба, а сам приводиш аргумент із Іваном Франко(я щодо
[Error: Irreparable invalid markup ('<a [...] http://zoreslav-ua.livejournal.com/215418.html?thread>') in entry. Owner must fix manually. Raw contents below.]

Ба, а сам приводиш аргумент із Іваном Франко(я щодо <a href=""http://zoreslav-ua.livejournal.com/215418.html?thread=1051258#t1051258>коменту у Зореслава</a>)? Теж сам Słowacki вважав себе русіном.
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: polar_bird
2009-12-23 11:24 am (UTC)
що було - те загуло. пам'ятати треба, але без фанатизму.
(Відповісти) (Parent) (Thread)
(Deleted comment)
[User Picture]From: polar_bird
2009-12-23 11:35 am (UTC)
мій рідний край - від Сяну до Дону. а твій?
(Відповісти) (Parent) (Thread)
(Deleted comment)
[User Picture]From: prognadzvy4ajn
2009-12-23 11:46 am (UTC)
Інтерв*ю з Василем Куком:

— Але ваші батьки за австрійських часів ким себе вважали? Сподіваюся, українцями?
— Українців тоді в нас не було взагалі. Всі офіційно називалися «рутени». А ще нас називали «русини». А вже у 1918 році, коли розвалилася Австрія, почали називати українцями.
— А мова яка була?
— Мова була українська!..
— А теперішні русини, які виступають за свою окремішність, якою мовою розмовляють?
— Українською.
— Чому ж вони себе вважають окремою нацією?
— Та немає ніякої окремої нації!..
— Я дивився на них, дивився і ніяк не міг второпати, чим вони відрізняються від решти українців...
— Мова українська. Але називалася вона — русинська... Найприкріше, що ми тоді втратили свою національну інтелігенцію. Дуже часто писалося — «генто рутенос, націонале польонос»... Родом-то ти русин, рутенець, а за національністю — поляк... Люди ж, котрі перейшли до костьолу й змінили греко-католицький обряд на римо-католицький, — уже повністю вважалися поляками.
(Джерело: http://www.dt.ua/3000/3760/55820/ )
(Відповісти) (Thread)
(Deleted comment)
[User Picture]From: polar_bird
2009-12-23 12:12 pm (UTC)
а чому Вільно і Ґродно - польські?
(Відповісти) (Parent) (Thread)
(Deleted comment)
[User Picture]From: vasiapetechkin
2009-12-23 12:29 pm (UTC)
є карта мело не столітньої давності

джерела, достовірність та об"єктивність котрих перевірити вже неможливо, оскільки це було давно і всі, хто тоді жили, вже досі "відпочивають"

Питання:

що далі?
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: polar_bird
2009-12-23 02:03 pm (UTC)
http://polar-bird.livejournal.com/461533.html?replyto=5417181 - недостовірно? чи Франко недостовірний?
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: chornyava
2009-12-23 12:29 pm (UTC)
хДд :DD
ти б хоч ще якісь підручники полистав перед тим,як постити.. їй-богу..
Русини (самоназва - руснаци) -- це маленька етнічна група, яка живе у деяких районах Хорватії. Мова у них русинська (не російська! і не українська!)
Із українськими територіями вони пов"язані лиш тим, що у 18 ст. переселились зі змішаних українсько-словацьких сіл.які були на території Словакії.
Мова у них має спільні риси з українською, але дуже відрізняється. це різні речі.

а те,що надруковано недостовірна інфа. у мене теж є дитячий атлас московського друку, де чи не пів-України під буковками Р О С І Я (2004 року друку, до речі)).
усьому,що друкують вірити не можна. навіть наші дуже багато брехливого пишуть і на "патріотичних" почуттях як тільки можуть спекулюють. про іноземні "джерела" взагалі мовчу. якщо цікаво, то потрібно радитись із фахівцями щодо достовірності історичних джерел. бо тоді чому б нам не взяти Велесову книгу і не верещати, що ми пупи Землі? ))
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: polar_bird
2009-12-23 02:01 pm (UTC)
дівчино, ви б хоч попередніх коментаторів почитали, а не лише власні (далекі від відмінного знання історії) думки. наприклад http://polar-bird.livejournal.com/461533.html?replyto=5417181
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: conservator_85
2009-12-23 01:15 pm (UTC)
А я не згоден. Етнічна єдність не має нічого спільного з національною, перша - культурне явище, друга - політичне. Карпатські русини мають таке ж право створюватии власну національну ідентичність, кодифікувати власну мову на базі своїх діялектів (і не має значення, наскільки вони близькі до діялектів сусідніх субетрносів, які не мають сумніву в своїй українській тожсамості), як і українці. І нєфіґ їх обвинувачувати в цьому лише на тій підставі, що вони запізнилися на сотню років.

http://conservator-85.livejournal.com/7235.html
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: polar_bird
2009-12-23 02:03 pm (UTC)
а я що - казав щось про карпатських русинів (карпатських українців)?
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: chornyava
2009-12-23 01:29 pm (UTC)
так русини(принаймі так пишуть) вважають себе частиною українського народу. і у підручниках є вірші Шевченка.
зовсім інше,що не можна всіх під одне(об"яєднанням всіх і вся Роісія займаюєься)...
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: polar_bird
2009-12-23 02:02 pm (UTC)
це все одно, що сказати ніби українцями себе називає невелика громада в Уруґваї.
(Відповісти) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: mcenhels
2009-12-23 02:38 pm (UTC)
молодець!
ти чув який прийняли гімн Закарпатської області? Русине остав глубокий сон(москвофільська ху..ня без достовірного авторства Духновича)
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: polar_bird
2009-12-23 02:39 pm (UTC)
попередній пост :)
невдовзі пацаки згадають, що в Україні насильно асимілювали хохлів і малоросів :)
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
From: ex_solo_use
2009-12-23 11:59 pm (UTC)
Алэ ж полякы, та й амэрыканци дило кажуть: уси славяни - украиньци, пэршого сорту - у Кыивы, другого - у Мыньскы, а трэтьёго - вже москали. Чого тут росповыдаты?
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: polar_bird
2009-12-24 12:24 am (UTC)
дивна річ... я думав - поляки ставлять пам'ятники жертвам УПА, ні?
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
Сторінка 1 з 2
<<[1] [2] >>